Hera <3

Jag har inte skrivit ner min sorg över att Hera inte finns mera ännu. I början orkade jag inte, och nu känns det inte aktuellt att rabbla om sagan en gång till... Men hon är ändå mer än värd några rader och ett minnesmärke här. Min ljuvliga  Hera.

En väldigt speciell individ som jag hade enormt mycket känslor för. Jag vet, det låter helt galet, men hela historien blev så himla sorglig... Jag saknar henne, varje dag. Min pratiga, underbara ljuvliga ängel!

Jag vet att du funnit dina änglakatter Larissa och Titus där uppe någonstans...
Jag, Skrollan och Tuva saknar er! Massor! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej.

Har Hera, kattmamman gått bort? Vad har hänt?

MVH jessica

2009-01-19 @ 00:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0