onsdag

En mysig onsdag, men jag känner mig galet lat och gör allt annat än det jag ska hela dagarna... Cissi ringde imorse (eller ja, klockan var väll närmare 11), så hon kom hit och åt frukost. Ellie hade varit och fått sin ettårsspruta så hon var uppe med tuppen (hrm?). Jag vet, min livvsvärld är lite skev just nu. I vilket fall gick vi en lång, mysig runda i skogen ute i bastasjö med henne och Nicki som redan var här. Nicki är stor och svart och är Ellies nya idol, så vi har ganska så roligt åt dem...

...och på tal om hundar så tänkte jag och Cissi börja träna agillity i vår. Min Edit ska bli min träningskompis, kan säkert bli bra! Om det inte är för sent att anmäla sig... hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0