första delen avklarad

Så, nu var första delen av tentan inskickad till nästa veckas mittseminarie, ingen återvändo, men fasen vad skönt! Har riktig helgkänsla, även fast det bara är torsdag. För övrigt har jag hittat en supersöt klänning på stan idag som jag vill ha, potensiell examensklänning? Vågar dock inte köpa någon ännu, vem vet hur tjock jag ska bli... I nuläget satt den som en smäck, och hur ofta händer det när man har världens konstigaste propotioner? Kanske får bli en chansning på en storlek större? Min rygg orkar inte bära så mycket tyngre...

Kommentarer
Postat av: elin nils

men du kommer i vilket fall vara världens sötaste sjuksköterska, för det vet jag!

2010-04-15 @ 21:49:35
Postat av: Ciis

Aww, tack! :-) Världens tjockaste med :P

2010-04-15 @ 21:54:33
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0