ja, jag är gravid

Idag är jag tjockare än igår. Det är faktiskt sant, jag ser tjockare ut och känner mig tyngre, bara över en natt. Bebis väckte mig för övrigt cirka fem gånger inatt av frivolter och kickar. Undra just hur det är att vara där inne, i lilla bubblan. Mina fötter ömar och någon dag innan spanienresan ska jag gå till Apoteket och köpa stödstrumpor (iklädd hemlig förklädnad). Mina första, 23 år gammal...

En annan sak jag lagt märke till är att folk ler åt mig. Alla ler, överallt och ständigt. Deras sätt att kompencera när de tittat för länge och märker att jag ser dem. En jäkla massa leenden alltså, som lär fortsätta ett bra tag framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0