onsdag

Nääe, nu lägger jag ner mitt göra för idag. Dessutom känns görat helt meningslöst, eftersom det kan komma i princip vad som helst på den underbara tentan. Får hoppas på tur och att det kommer något som man stött på, har berörts av och kommer ihåg. Målaren har varit här idag också. Nu har han bara ett endaste besök till kvar sen har vi äntligen fina, vita tak igen :) Sen är det upp till mig när köksstommen ska målas? Funderar på att eventuellt göra det med en gång i helgen men jag är ju inte världens smidigaste just nu precis och Micken jobbar. Mammsen erbjöd sig att hjälpa till och måla på söndag, om jag plockade ut, gjorde rent och spacklade gånggärnshålen på lördag... Får ser hur det blir, om tid och ork finnes. Hade varit roligt att äntligen få upp nya luckorna ju! Sen ska Mickes snälla pappa och bror hjälpa oss med kaklingen, bänkskivan och belysningen. Då ska jag och Micke passa på att tapetsera, undra just om vi vågar oss på mönsterpassning denna gång? Obs! Nu är jag långt fram i tiden, C-uppsatsen måste bli färdig först...





Ikväll blir det nya Wallander och kaffe hos Per :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0