torsdag

Jag och Selma har varit duktiga idag, klapp klapp på oss. Har suttit med c-uppsatsen från kl. 8-17, nu är jag ganska eller ja, VÄLDIGT seg i huvudet! Synd att jag inte hade kameran där under sista timmen, vi satt dränkta i öppnade böcker och artiklar staplade huller om buller över hela skrivbordet... Och så två väldigt trötta flickor bakom datorn. Nästan gråhåriga. Undra egentligen vad vi skrev på slutet??? Nya tag imorgon!

För att ha något att se fram emot mitt i allt slit ska jag och Micke åka till Alicante i Spanien på långweekend över valborg!!! Vi fick hela kittet superbilligt och kunde inte låta bli helt enkelt så det fick bli min födelsedagpresent från honom:) En väldigt fin sådan, precis vad jag behöver känner jag! Möta försommaren med min tjocka mage i Spanien och äta glass i parken och strosa längst strandpromenaden så långt man orkar och kan... Åhh! Visst låter det skönt?!


Lånad bild

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej.

Bra att du är nöjd med omdömet. Det är lika välförtjänt som er Spanienhelg. Ha det jätteskönt där!

Jag är inte ett dugg avundsjuk på Uppsatsarbetet .. Kram.

2010-04-08 @ 23:09:25
Postat av: elina

åhh jag är redan avundsjuk =) men det förtjänar du =)

2010-04-09 @ 07:44:52
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0