en liten utflykt

Var på Kosta outlet här om dagen, verkligen inget och ha! Hade visserligen inte så höga förväntningar med tanke på vad folk har sagt när de varit där tidigare, åkte mest dit som en liten utflykt. Bara skräp typ, och restaurangen gick tydligen inte heller att få mat på. Klockan va mellan fyra och fem och de hade ett glapp i menyn påen timme  just då.. men de hade öppet?! Haha skitkonstigt.. Men sommarvikarien i kassan (en ung kille) erbjöd sig att han kunde fixa mat till den lille om vi ville... Visserligen snällt men jag undrar vad de skulle vara förnått? Köttbullar? Han hade nog varken småsyskon eller läst barnkunskap... men ganska roligt va de :P Slutade med att vi åkte till metropolen Lessebo och köpte en pizza på en skum pizzeria. Den lille Noel fick förövrigt amma i en skogsglänta medans Micke och Per hade kaffepaus :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ha ha! Köttbullar hade väl varit något?;) Första smakportionen vid 2 månaders ålder.

Det gick jättebra, det absolut lyckligaste ögonblicket i hela mitt liv! att få se en riktig bebis ligga där inne och sparka! Vilken upplevelse. Jag blir tårögd när jag tänker på det:) Nu längtar jag bara mer efter att få träffa den lilla krabaten.

2010-08-06 @ 13:03:11
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0