onsdag

Städdag idag för mig och Noel. Om vi orkar sätta igång någon gång... Borde egentligen passa på nu när han ligger (sitter) och sover i sin babysitter...... snaaaaart såå.....

Lillemannen ska döpas den 28:e så prästen ringde idag och ville träffas och ha dopsamtal med oss. Verkade jättetrevlig, har varit lite nervös för att det skulle vara världens tradboll... Eftersom det är en ronnebypräst borde ju vi få åka dit. Men nej, han bodde också i Karlskrona så han erbjöd sig och komma hem till oss på fredag. Smidigt och bra ;) Någon som vet några bra/fina doppsalmer förresten??? Vi har noll koll :S Ska vara ute i trädgården i mammas och pappas stuga mitt i skogen så jag hoppas verkligen vädret är på vår sida...

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv... Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur gick det med prästen? Var han en "tradboll"?;)

2010-08-20 @ 15:40:46
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0