barnvakt

Idag har mamma passat Noel i tre timmar, första gången någon annan än Micke passar honom om jag ska iväg och göra nått. Separationsångest! Haha suck.. Men det gick jättebra. Han va glad, åt duktigt i flaskan och sen somnade... Så han sov när jag kom hem igen. Aaw.. hade varit hemskt om han hade varit ledsen ju. Men så skönt att det fungerade. Så nu vet man de... :)

Fick i alla fall min utväxt fixad hos frissören, äntligen. Hade egentligen velat göra det ljusare men kör på och bara ha lite ljusa slingor ett tag till, utväxten syns inte så mycket som om man slingar det mer eller helfärgar och gör det riktigt ljust. Mer praktisk såhär för tillfället :) Hann fixa lite andra saker till dopet med + köpa ett par nya jeans ;) Vilken ego-dag...



Lite bilder från samma tillfälle som de förra korten men lillemannen tappade visst humöret när jag med ville vara med på kort... :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha nej det är ingen fara, jag har tänkt mycket på det innan. Men vi ska på MVC imorgon så då ska jag be om lite tips. Men det är nog alltid lite nervöst med att resa, det tar ju sin lilla tid att åka hem. Vad hade ni för försäkring när ni åkte? Tänker på att ni fick stanna lite fler dagar?

2010-08-26 @ 19:19:44
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0