...

Idag har vi haft en riktig familje-mys-dag, loveit! Noel har varit en riktig solstråle hela dagen, som har tillbringats i Kalmar med en tripp på Ikea och en tur på stan där. Vårat inköp bestod av bänkbelysning (igen) eftersom skiten vi köpte på Harald Nyborg har bråkat med oss ända sedan vi satte upp den. Och så en stor tung bänk till Mickes mammas kök och en tavellist till Elin och Henke. Och så haffade jag såklart med mig en liten påse från Gina... ;) Lunchade och tjuvåt en semla gjorde vi med, det gäller att passa på innan nyår för sen blir det andra bullar :P Då SKA mammakilona bort en gång för alla. Har bytt gym med för säkerhets skull, inbillar mig att det ska hjälpa, någon slags nystart...? Fast mest var det för att jag tycker det känns sniket att man behöver betala extra för att gå på mammagympan på lokomotion, utöver sitt vanliga guldkort (kort med alla aktiviteter) som jag för övrigt har haft där i ca. 3 år och flitigt betalat på? Så nu blir det friskis igen, deras mammagympa ingår ;)

Funderar på att skriva en liten årskrönika med, om tid och lust infinner sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0