pirrigt

Håller på att packa inför Stockholmstrippen i helgen. Micke är ledig idag, så han och Noel är och hälsar på på Mickes gamla jobb så jag kan packa ihop alla saker i lugn och ro. Är nervös inför flygresan, inte för själva flygresan, utan för att flyga med en bebis. Hoppas verkligen att det kommer gå bra, men är mentalt inställd på kaos. Återkommer med hur det gick!

Imorse var vi på biblioteket med mammagruppen, supermysigt och Noel tyckte det var roligt. Så söta bebisarna är när dom börjar upptäcka varandra, ska ta och känna och prata med varandra :) Ska prova och gå på tummetott där nästa "termin", det var visst julavslutning denna veckan så det känns inte så bra att komma första gången då :P För övrigt kämpar vi med att ta oss fram med vagnen i all snön, en snäll gubbe fick hjälpa mig att bära vagnen över en vall i morse för att kunna komma över gatan :P Är glad att vi har kvar våran fyrhjuling, swivelhjul är ingen höjdare i snön direkt!

Ne, nu ska jag fortsätta och packa och komma på vad jag glömt och vad jag inte har glömt, hmm.
Ha en toppen helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0