torsdag

Har mått sådär på sistone, har varit otroligt trött, haft (nästan) ständig huvudverk och inte haft ork till nånting, underbara mediciner. Graviditeten och tiden efter utan mediciner har verkligen varit en lyx, nu är det back to reality. Hoppas på att kroppen kommer att vänja sig, vet att det blev lite bättre efter ett tag med mina gamla mediciner. Så än har jag inte gett upp, det blir bättre. Punkt.

Det har i alla fall varit en bra dag idag med lagom mycket aktiviteter. Promenad med pappa och visit på öppna förskolan med Maria och lilla Hugo. Ikväll har jag och Micke ätit tacos och nu har vi det bra med godis i soffan. Och snart börjar mitt favoritprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0