helgen

Igår blev våran stora, lillkille ett helt halvår, närmare bestämt klockan 13.38. Vad tiden går! Tänk, ett halvår till sen kanske han springer runt och busar? Galet! Min lille bebis...
Han är på god väg att sitta själv nu, han sitter en liten stund, ibland lite längre, sen trillar han sakta men säkert snett framåt och tycker det är jätteroligt så det gäller att bulla upp ordetligt med kuddar och vara snabb. Sötnos! Hoppas på att han sitter stadigt själv till julafton :)

För övrigt har helgen varit lugn och skön. Elin var här i fredags och åt middag, tittade på idolfinalen och hjälpte mig att slinga håret. En bra fredag. Hon hade med sig en halvårpresent till Noel också, fina vän, tänker på allt :) Micke har jobbat i helgen så lördagen tillbringades hemma hos mamma och pappa, och Så mycket bättre på kvällen såklart. Vilket program, längtar redan tills nästa säsong :) Idag har jag varit duktig och pluggat och skrivit på en uppgift om erycipelas, så nu kan jag de (bättre än förut iaf). Gick en långpromenad i iskylan också, det är inte direkt lätt att ta sig fram med vagnen men det går om man är tillräckligt envis.

  


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men OJ vad tiden går! Snart kommer vår Bebis och det var ett halvår sedan vi berättade för familjen! Galet. Idag har jag bara 25 dagar till BF:D



Ja där i vagnen ska Bebis ha det himla mys=)

Kram

2010-12-13 @ 11:58:56
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0