tack Link

Lilla jag har varit sjuker, eller snarare fått mig en kraftig tillsägelse om att börja ta det lite lugnare (om det nu går i dessa tider?). Känns som om tankarna far i huvudet dygnet runt om praktik, basgruppsuppgifter, oro och plugg inför nationella tentan, C-uppsatsångest... och att tiden är så knapp. Sov inte en blund natten tills igår pga. extrem magkatarr, och gick med magont och illamående i stort sett hela dagen igår. Älsklingen min var och köpte receptfria Link på kvällen så jag skulle slippa en mardrömsnatt till, och dom hjälpte fakitskt. Så skönt. Så nu är magkatarren långt borta och jag hoppas verkligen inte den kommer tillbaka...



... ikväll blir det en stor godispåse från Hemmakväll och mys i soffan. Kuckelimuckmedicin som Karlsson på taket säger!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja du måste ta det lugnt nu gumman.. skönt med en helg i London så vi får vila upp oss lite. :)

2010-02-27 @ 10:43:30
Postat av: Ciis

Ooooja, det kommer bli nice! :-)

2010-02-27 @ 11:27:32
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0