2 januari

Har ingen lördagskänsla för fem öre och tentaångesten gör sig allt mer påmind. Har betsämt innan att den här lördagen är lördagen när mitt jul och nyårslov är slut och jag ska börja ta tag i alla måsten. Visst, det gick ganska så bra till en början. Har suttit och skrivit ner lite pluggpapper till tentan, så det är ju alltid något. Men när det kom så långt som till momentet att få ut det jag skrivit på papper för att börja läsa in det så tog det stopp. Skulle inviga nya skrivaren men det fattades så klart en USB-kabel. Så, annan annan dag... (som vanligt). Motivationen sprang iväg och jag vägrar att sitta och läsa på datorn.

Längtar tills kvällen istället, då blir det Montmatre och äta och mysa. Lucky me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0