ett nytt årtionde

..och jag är inte det minsta bakis! SKÖNT!
Festen igår var hur trevlig som helst och jag vill tacka Robin och Emma för värdskapet och alla andra som var där för sällskapet. -Tack! Var ganska så dålig med kameran som vanligt men någon bild blev det nog som jag kan ladda upp senare.

En rolig sak jag tänkte på var att för varje år som går utökas vuxenpoängen runt festandet. Igår var det förätt med lax och kräftstjärtar, åtta av tio villa ha kaffe på maten, vi spelade rappa-kalja och familjegeni, de flesta kom tillbaka till festen efter vi hade tittat på fyrverkerierna istället för att gå ut på stan osv osv...

Laddar upp lite bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0