lördagsgöra

Idag är det en sån där underbar lördag när man måste ta tag i allt man ligger efter med på hemmaplan efter en intensiv vecka, tvätt, städning etc. Visst låter det väl uppiggande? För övrigt borde dagens planer vara lagda men det är dom inte. Jag och älskningen firade ett år tillsammans i måndags, detta kunde dock inte firas riktigt då eftersom jag vår på praktik hela kvällen (men jag fick röda rosor och choklad när jag kom hem, sött!). Därför ska vår ettårsdag firas riktigt ikväll, på ett eller annat sätt. Har lite brist på fantasi, helst av allt skulle jag vilja dricka VIN men det går ju inte :P Och en supergod middag år vi ju igår, kanske skulle vi kallat gårdagen för ettårsfirande istället men det gjorde vi inte. Vi får se vart kvällen bär helt enkelt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0