varning för sibiriska vindar

Ute är det riktig vinter. På aftonbladet.se står det om sibiriska vindar och "dagens fråga" är: Kommer du att hålla dig inne idag? I det här hushållet finns inte någon termometer, undra just om det är så kallt? Får ta en promenad lite senare...


Min älskning har varit rökfri i snart två månader, så duktig så! Även fast han säger att han ska gå att köpa cigaretter nästan varje dag så har han inte gjort det ännu, och kommer nog inte att göra det heller. Hoppas och tror jag för motivationen finns! Världens bästa <3


Kommentarer
Postat av: Cis

Duktig e han micke!! :) Jag e ganska duktig jag me.. nere på 0-5 om dagen nu :D Får komma hem till er snart så kan vi alla tre ha några ovanliga rökfria timmar ihop ;)

2010-01-08 @ 04:03:27
URL: http://cisis.blogg.se/
Postat av: Ciis

Jaa, välkommen vännen! :)

2010-01-08 @ 18:15:25
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0