tisdag

Har varit och fått gammagarddropp nu, har det var 6:e vecka så länge jag ammar istället för min vanliga medicin. Sist jag fick det mådde jag inget vidare, fick i och för sig dunderdoser fem dagar i rad efter förlossningen. Denna gången räcker det med en dag, påfyllning typ :P Har inte känt av något ännu i alla fall och hoppas jag slipper det också... *peppar peppar*.. Sen imorgon bär det av till Helsingborg, en liten minitripp med två nätter på hotell :) Ska bli skönt att komma iväg lite, vill dock inte åka längre än så med Noel... Får se vad vi hittar på där nere, tar dagarna som dom kommer nu för tiden ;) Richard och Evelina ska bo här under tiden, passa Nicki och Skrollan och foga kaklet i köket.. fint som snus :)

Ha en bra dag alla, nu ska vi gå till glassiären!

Kommentarer
Postat av: Teoanja

very intersting site ..congratulation..

2011-06-14 @ 10:20:09
URL: http://teoanja.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0