våra dagar

Livet är så ljuvligt just nu. Lallar runt om dagarna med mina fina killar, Micken har ju semester. Så skönt att vi är två hemma med lillemannen såhär i början, jag blir nog lite bortskämd. Vi åker på utflykter och hittar på mys nästan varje dag. Och såhär ska vi ha det i fyra veckor till :) Sen får jag och min lilla plutt klara oss hemma på egen hand om dagarna, men det fixar vi det med! Han växer och utvecklas ju så himla fort. Nu väger han nästan fyra och ett halvt kilo och är mycket mer "med" med blicken än han varit förut. Vi väntar på hans första leende...





Igår kom min handledare från min praktiken på 55:an hit som en överraskning och lämnade ett paket till Noel. Så himla gulligt :) Tack snälla Bodil och Carola!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Väl bekomme.

Kort visit men välment.

Så fin kille!

2010-07-22 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0