lördag och kväll och inte alls rastlös

Just nu är jag mest ledsen/arg/besviken över att jag MISSAR Majas födelsedagsfest/hejdåfest innan hon drar till Bergen ikväll. Inte för att jag inte kan dricka alkohol, dedär vin och berusningssuget jag har tjatat om förut har  släppt, (kroppen har nog glömt), så just den lilla detaljen bryr jag mig inte om längre. Bebis är helt klart värld det bästa och jag har insett att jag är vuxen nog att ha kul utan alkohol och cigaretter. Det ni! Problemet just nu är mest att JAG INTE KAN VARA DÄR ÖVERHUVUDTAGET pga. en förbannad förkylning med diverse symtom som feber, halsont och rinnssnuva samt nysningar en gång/minut. Inte ens en väldigt envis Cissi är fit for fight för ett nyktert festande ikväll, trots två dagars kurrerande med nässpry, strepsils och panodil. Dessutom är min näsa RÖD och sönderriven. Och kroppen är som gelé. Ja ni fattar... Så jag ska minsann titta på melodifestivalen ikväll, hoppas ni blir avundsjuka. Dessutom är nya Harrys är säkert skittråkigt! Trevlig lördagskväll på er allihopa!

PS. Jag slipper va bakis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0