äntligen!

Åhh jag är så lättad och SÅ GLAD!

Har haft slutseminarie på C-uppsatsen idag, och det gick bättre än jag skulle kunna drömma om. Examinatorn öste beröm över vår uppsats, typ att det var den bästa hon läst baserad på skönlitterära böcker sen hon började på skolan osv osv. Slutkommentaren blev: så gott som redan godkänd med minimala revideringar. Vadå underbart? Har varit inställd på att sitta typ hela veckan men det räcker nog med typ en timma imorgon, det var verkligen småsaker som skulle ändras. Med det (efter imorgon då) är alla moment i hela utbildningen á tre år avklarade, och jag är redo att ta emot min sjuksköterskelegitimation den fjärde Juni ;) UNDERBART!!!

Så från och med nu slipper ni läsa om skola och tjat och gnat i denna blogg. Skönt va?

Kommentarer
Postat av: elina

Va roligt =) o skönt att allt e klart =)

2010-05-26 @ 07:22:40
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0