freeeeedag!

Fick reda på min föräldrapenning idag :) Shit, den va högre än våran "i bästa fall kaanske vi får det här" uträkning. Glad jag blev! Och chockad! Hade verkligen ställt in mig på "det värsta", typ grundersättningigen som är kass, men det blev betydligt bättre än det! Känns som allt går i medvind just nu :)

Och idag har jag varit hos fabror doktorn. Planerat lite inför droppen jag ska ha efter förlossningen eftersom det är vanligt med MS-skov precis efter graviditeten. Men det verkar bra, hoppas verkligen att det fungerar!

Igår gjorde jag sommarfint på balkongen, plantrerade en massa växter och skurade golvet där ute. Så nu blir det innestädning... sen lite sol på balkongen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0