lördag

Har varit på stan med mina killar, vi kom hem för en stund sen. Ska på galej och fira Linn ikväll så har inhandlat kläder till kvällen, men har inte  lyckats bestämma mig än om jag ska ha kvar dom eller om jag ska raffsa fram nått annat i garderoben att ha på mig, är så velig... Dom var snygga, men ändå inte. Inget är snyggt till putmagen :P Det kommer sluta med att jag byter om hundramiljoner gånger för att sedan tillslut bestämma sig för kläderna man provade först :P I-lands problem. Nu ska jag och Noel mysa, hoppas han vill detsamma!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha åh vad jag känner igen mig! Ett litet tips till putmagen, jag köper några strumpbyxor på lindex som "håller in" och dom är kanon! Min mage putar inte så mycket men är ganska sladdrig så den blir liksom fast och fin med dom :) Perfekt under!

2010-11-28 @ 08:24:46
URL: http://alexandersliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0