torsdag

Phu, känner mig helt död. Sov dåligt inatt, en viss liten person hade lite fnatt. Sen blev det morgonpromenad runt Saltö, sen iväg för o gå på babycafé med Josefine och Haley och Maria och Hugo, men det va höstlovsstängt. Typiskt när vi äntligen hade tagit oss dit, men det fick bli lite fika med dem inne i stan istället. Trevligt, fast Noel va på lite dåligt humör. Och när han är på gnällhumör en natt och en hel dag blir man galet trött, phu. Nu ligger han och sover som en slagen hjälte i vagnen. Känner att jag med hade behövt krypa ner en stund, men nu ska det lagas mat, är hungrig... Det blir kyckling alá billigaveckan :)

För övrigt är vi så sugna på detdär huset... Väntar på att banken ska ringa upp och förklara att planerna går i kras, det ser inte så snyggt ut med arbetslös som jag räknas som när man söker lånelöfte. Och det tas ingen hänsyn till att man är nyutbildad med hyffsade chanser till jobb sen, eller att man är föräldraledig och studerar på halvfart och faktiskt har en inkomst. Blir så trött, vi skulle aldrig köpa på oss en bostad vi inte hade råd med. För övrig kommer det vara billigare att bo där än här. Jaja, ska inte ta ut något i förskott. Men jag vill och vi har värsta planerna. Och sen att karlen jobbar på kronofogden borde väll vara en tillräcklig säkerhet? ;)

Kommentarer
Postat av: Elinpelin..

Det kan bli super fint. Håller tummarna för att ni får lån <3

2010-11-04 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0