5 mån

Hipp hurra, idag är det min lilla älsklings månadsdag :) Det är lika stort varje månad ;P Nu är han 5 månader, min lillplutt. 5 månader är en helt perfekt bebistid tycker jag. Jollrar som bara den och är glad och gosig, men fortfarande liten bebis... Önskar nästan att man kunde stanna tiden... Men vem vet, 6 månader kanske är ännu bättre? :) Han är förresten galet söt i sin gåstol! :D

Har träffat mammagruppen idag, och därefter fick Noel sitt 5mån vaccin. Vågade inte planera in något på eftermiddagen om han skulle bli febrig och pipig, men har inte märkt någonting, så skönt :) Gjorde iaf mat ikväll från Buffés billiga veckan, kycklingfilé och rotfrukter i ugnen. Är inne på dedär med billiga veckan nu, så det blir MYCKET rotfrukter. Men det gör inget, för det är gott. Och billigt dessutom! :) Skönt att slippa spagetti och köttfärssås typ alltid eftersom vi har så bra fantasi i detta hemmet!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja precis, det var huset jag menade=)

Jag ska med börja med billiga veckan nu. Eller vi. Fick reda på min kommande FP:O Det var ju en jobbig liten omställning.

Men men, det går ändå!



Grattis till Noel!

Kram

2010-11-11 @ 21:44:57
URL: http://superjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja vilken tur du hade;) Haha inte så stor omställning.

Nja den är väl kanske helt ok egentligen, jag vet inte vad jag ska jämföra med. Men det är ju lite jobbigt, eftersom man vill ju kunna köpa massa när man ska ha barn.

Men man har tur som bor där man gör och faktiskt får ha mammaledigt!

2010-11-11 @ 21:54:09
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0