promenera mera

Igår var det mysväder igen, i alla fall på förmiddagen när jag var ute. Gick o njöt i höstvädret med jackan hängandes på vagnen. Har numera obligatorisk förmiddagspromenad med Noel, jag vill bli av med mina 5 extra gravidkilon som blivit kvar. Resten bara rasade av efter förlossningen, men inte dom där 5 dryga kilona... Så det börjar bli hög tid att ta tag i det nu känns det som, vore trevligt att komma i sina byxor igen! Idag har vädret inte varit lika inspirerande precis, grått och trist, men det är ju trots allt November... Imorgon blir det mammabarngympa istället! :)



 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh så mysigt!

Ja jag är hemma på permis, får se på fredag hur det blir i fortsättningen. Men jag känner mig lite stressad av att vara hemma, för vi har sååå mycket att göra.

Sedan är det så mycket pappersarbete innan man ska bli mamma och dessutom har blivit sjukskriven. Känns väldigt mkt just nu!Puuh...

2010-11-03 @ 16:02:27
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0