morgonpigg

Måste bara berätta hur söt Noel är på mornarna när han vaknat och ligger och pratar med djuren på sin mobil han har över sin säng. Man kan dryga ut uppstigningen ett bra tag när han ligger där och "snackar".. Sen när man stiger upp och han får syn på en får man vääärldens leende... Aww min lille skrutt, lika roligt varje dag :) 

Kände verkligen att jag inte hade någonting att göra imorse när jag vaknade... Och att bara gå hemma med lillen och göra ingenting går absolut inte han blir typ uttråkad och gnällig... Understimulerad? Så vi tog iaf en promenad till gamla jobbet och hälsade på, trevligt och träffa alla :) "Skönt" att se att allt rullar på som vanligt med ;) Sen gick vi en runda på stan och köpte födelsedagspresent till pappa Micke. Sen handla och laga mat, och sen tog dagen typ slut så det gick ju bra ändå :P Ser iaf fram emot morgondagen, jag och Noel ska på babyrytmik för första gången med Josse och Haley, sen upp till Holmsjö och hälsa på Annelie & Marcus och barnen och pimpla en massa kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad härligt! Åh jag längtar en massa tills vår lilla plutt kommer.

Hur länge är du mammaledig?

Ha en fin helg!

2010-10-08 @ 20:57:45
URL: http://superjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

I vecka 27+2...så detta ville jag inte alls än. Idag har jag haft sammasndragningar och fått ta sprutor. Men nu är det bra, och jag hoppas så innerligt att det kommer fortsätta vara bra. Annars skickar de nog oss till Växjö.

Tack, ja vi hoppas på det!

Kram

2010-10-11 @ 16:08:37
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0