zzz

Inatt hände ett under. Noels sovrekord är 5 h i sträck på natten, inatt sov han 9,5 h!!! Somnade vid halv 8 och vaknade första gången vid 5, kan ni förstå storheten i detta? Haha. Sen somnade han om i 1,5h till. Åhh så skönt! Tänk OM detta händer inatt igen? Och nästa natt med? Det skulle vara så underbart med riktig nattsömn snart... lääängtar...

För övrigt tar vi det lungt idag, när halssjukan gick över kom såklart världens förkylning med, så är lite seg trots den underbara natten ;) Har gått en promenad, och plockat lite här hemma. Bland annat putsat vårt köksfönster som jag tänkt göra i 100 år men det har aldrig blivit av, det måste utan tvekan ha varit stans smutsigaste? Fruktansvärt skitigt va det... Jaja, nu är det putsat iaf, skönt att kunna se ut igen. Nackdelen är att grannen ser in :P

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh vad skönt! "plötsligt händer det". Hoppas han kanske kommit in i lite rutiner då.

Tack SNÄLLA Cissi för kommentaren, blir nästan tårögd när folk bryr sig så. Just nu är jag ganska trött, kanske mer uttråkad. Men jag hör gärna av mig sen. Och kanske när jag hem kan ni komma upp och fika:) Kram

2010-10-14 @ 17:51:13
URL: http://superjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Link? Tack för tipset detta ska prövas! Det är så himla jobbigt när man inte kan sova för det gör så ont. Och sen säger de att man får lättare halsbränna när man ligger ner, och ja, det är ju det som är min sysselsättning nu för tiden;)

Jag läset min förra kommentar och inser att det kanske uppfattas som att jag inte vill ha besök?! Det är klart jag vill. Känner du för att komma upp hit är du jäättevälkommen:) Det hade ju bara varit trevligt. Annars kan vi ta det när jag kommer hem, inte kanske, för det hade ju varit trevligt, kan jag tycka:)

Hur länge ska du vara mammaledig förresten?

2010-10-21 @ 19:24:56
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0