tre månader

I lördags hade mitt hjärtegull sin tremånadersdag. Tjatar hela tiden om att det går så snabbt men det gör VERKLIGEN det, det går så sjuk snabbt.. haha. Kan inte poentera detta nog ;P Har redan börjat tänka på dagis och hur jobbit det kommer va att lämna honom där i början även fast det är långt borta. Kommer nog bli en riktig kycklingmamma som ringer och frågar hur det är tio miljoner gånger om dagen... :P Har satt upp oss i dagiskö så det kommer bli att han börjar i månadsskiftet augusti/september nästa år. Micke ska ta över och vara hemma med lillemannen troligtvis från Maj nångång... Men somsagt, DET GÅR JU SÅ FORT! :S

Och idag har han fått sin tremånaders vaccination med. En spruta i varje ben, stackarn.. Lite ledsen blev han men det gick över fort igen :) Som tur var. Får så ont i hjärtat när han är ledsen, lille skrutten...

Så villkorslös kärleken är till sitt barn, går inte att beskriva ord. ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

I know the feeling :)



Var ska du söka dig sen när det är dax att börja jobba?? Kram

2010-09-15 @ 08:16:29
Postat av: Josefine

Hur var han sedan på kvällen? Höll han sig lugn?

Haha jag kommer bli kycklingmamma och har redan börjat kolla dagis och beställt hem någon katalog från kommunen, så du är nog helt normal;)

2010-09-15 @ 21:36:22
URL: http://superjosefine.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, det behövs folk på bägge avd.. 2 st från 57an har fått långvik på 55an och infektion har typ kris till o från hela tiden!! Det löser sig alltid :)

2010-09-15 @ 22:32:21
Postat av: Josefine

Nemen fy då! Ja det går ju över, men kan tänka mig att när man är där vill man inget hellra än att ta allt det jobbiga från sin lilla. Vi åker imorgon, lite nervös är jag. Vi ska bo ca 3 timmar fr allicante, så jag ska kolla upp sjukhus så fort jag kommer ner. Lär inte kunna blogga därifrån, så vi hörs väl när jag kommer hem;)

2010-09-15 @ 23:14:00
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0