...

Stackars min älskling hade öroninflammation, så det var därför han skrek. Tro jag de, ajaj så ont det gör. Jag själv har varit ett riktigt öronbarn och har haft en del öroninflammationer även som "stort" barn med, och minns fortfarande hur j*la ont det kan göra. Men lite Kåvepenin har gjort susen så nu har han bara sin seeega förkylning kvar, hoppas den med vill ge med sig snart...

Är väldigt spänd på morgondagen, vi ska besiktiga om grunden på huset vi budat på så snälla, hoppas allt är på vår sida... Skulle bli otroligt besviken om något är galet har liksom bott in mig i det huset i mitt huvud nu, och har inte alls lust att "flytta" därifrån... Återkommer imorgon om hur det gick...


Kommentarer
Postat av: Elina

Håller tummarna :)

2011-02-16 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0