vi har köpt hus!

Jag har verkligen tappat bloggformen alltså, sen när man kommer på att man ska skriva inser man att det har hänt så mycket så man vet inte riktigt vart man ska börja, och struntar i att skriva överhuvudtaget :P Har jag ens nämnt här att vi hr skrivit på ett huskontrakt? Och det känns så jäkla bra, vi studsade som på moln hem från svensk fastighetsförmedling efteråt! Och vi längtar som bara den till 1:a maj när vi ska flytta (dock inte till själva flyttningen, utan tiden efter). Tänk i vår/sommar och bara kunna slå upp altandörren och gå rakt ut i sin egen trädgård? Åhhh så mysigt! Ser Noel framför mig plaskandes en plastpool mitt på gräsmattan i sommarvärmen. Längtar! Såklart är det en del att pyssla med innan det blir så som vi vill ha det, men vi kommer ta det pö om pö och inte stressa, bo in oss ordentligt och efter hand göra det till vårt. Ska bli så roligt att fixa iordning och känna att här ska vi bo ett bra tag... (förhoppningsvis). Till detta följer givetvis försäljning av lägenheten men väljer att inte skriva så mycket om det här, men idag har i alla fall märklaren haft visning här med allt vad det innebär (puh). Noel fick vara med pappa på jobbet medan jag var hemma och donade innan och det hade gått jättebra, han charmade nog kollergorna rejält där borta min lille busunge :) Ja detta var väll det viktigaste, resten kan vi hoppa över :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Så roligt, glad för er skull :)

2011-03-01 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0