...

Idag har det babysimmats. Ååååh vad jag tyckte det var mysigt i vattnet och Noel med, han sken som en sol hela lektionen, han älskar verkligen att bada! Det var andra gången för Noel och första för mig, förra gången badade Micke med honom. Jag var lite skeptisk innan eftersom jag tyckte det kändes lite läskit (om man skulle tappa honom), men har helt ändrat mig, det var supermysigt och roligt, så jag badar gära nästa söndag med. Vemvet, vi kanske får dra lott till och med! Dock tar jag gärna med mig bärhjälp, eftersom Micke jobbade idag var jag själv med Noel och det var ganska jobbigt att hålla reda på all packning, på och avklädning och duschning ensam, ibland önskar man att man hade minst två armar till. Men det gick ju bra, både jag, Noel och alla sakerna kom ju hem tillsist.

En söt sak är om man säger "plask plask" till Noel blir han jätteglad. Så, plask plask på er.

Kommentarer
Postat av: Cissi

PAX ;D hihi

2011-01-30 @ 23:21:39
URL: http://cisis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad mysigt. Vi ska testa med Nova sen hoppas att hon gillar det=) Hoppas att allt är bra med er? Kram

2011-01-31 @ 11:25:43
URL: http://sofiawallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0