lördag

Först: Ett stort grattis till Jossan och Niklas som äntligen fick sin lilla dotter igår! Underbart! Kan inte sluta fascineras av det fantastiska när ett barn kommer till världen..... Lycka till från oss och njut riktigt ordentligt nu!



Vår dag har bestått av husvisningar, och ja vi har fastnat för ett av dem riktigt mycket (huset jag hoppades på)... Så vi tänker... måste reda ut en del frågetecken från besiktninen... och tänker lite till... Och det dryga är att det var 17(!) familjer till på visningen, så just nu känns det ganska långt borta... Vi får se... Ikväll har vi smockat i oss god mat, en massa choklad och bara tagit det lungt framför teven. Noel sover gott sen 20.00 tiden ungefär, han somnade nästan med en gång när jag la ner honom i spjälisen så han var nog trött, mitt lillhjärta... Ja, det var väll ungefär de... Hoppas ni har haft en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt med husvisningar!

Jag längtar också efter hus, men vi får nog vänta till jag är klar med utbildningen. Men det är roligt att gå på visningar.



Hoppas att det inte är så många som vill buda på huset, hihi så har ni större chans! Håller tummarna...



Kram♥

2011-01-16 @ 12:17:23
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: elina

Håller tummarna för att det går som ni vill =)



Och håller fullständigt med om bilar..RIKTIGT tråkigt att behöva lägga pengar på dem, när man hellre kan shoppa upp dem ;)



Kram

2011-01-20 @ 08:54:13
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0