11e

Idag är blir Noel hela 7 månader, min lille skrutt! Dagarna flyter på som vanligt och det är första veckan Micke är tillbaka på jobbet efter tre lyxiga veckors julledighet så känns lite tomt. Men vi kommer snart in i att igen, jag o lillemannen :) Dagen idag har bestått av mammagrupp påförmiddagen. Det var ett tag sen sist så det var roligt att få se alla bebisarna igen, dom växer verkligen så det knakar. Riktiga godingar är dom verkligen! Därefter blev det vägning och mätning för Noel, sen en runda på stan. Sen var det slut på det roliga och tvättstugan kallade vilket är lite krångligt när man är själv hemma med Noel eftersom det blir en så stor procedur att få ner tvätten till själva tvättstugan, kan ju inte lämna honom själv i lägenheten. I vanliga fall brukar jag ha sett till och bära ner tvätten dagen innan men inte idag. Löste det i alla fall genom att ta hissen ned med all tvätten, tvättmedel och Noel i sin gåstol vilket han tyckte var jätteroligt :) Det är inte ofta man får ha gåstolen som transportmedel utanför lägenheten och de tyckte han va toppen ;) Jag tyckte dock att det var aningens krångligt, ååå vad jag längtar efter hus, tänk va smidigt... Sen blev det tvättstugepassning såklart, matlagning och sen kom Cissi och Ellie och förgyllde tillvaron. Och pappa Micke med såklart! Så efter Noelmys, mat, stuntprat, Noelnattning och kaffe tog jag o Cissi och Ellie en kvällspromenad mörkret som en bra avslutning på denna dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0