1 mars



Denna bilden är tagen på Noels 8-månaders dag, får ont i magen när jag tänker på att det nästan har hunnit gå en hel månad till sedan dess, snart börjar jag JOBBA på riktigt. Hjälp! Det känns vemodigt och jobbigt men ändå roligt på samma gång. Så nu gäller det att stanna upp och njuta, mysa och busa varje sekund jag fortfarande är hemma, tiden bara springer iväg och jag hinner inte riktigt med. Kommer sakna min prins varje sekund när jag är på jobbet sen, det är jag i alla fall väldigt säker på... Åhh vad jag älskar dig mycket!!! Min goa, underbara, charmiga, gulliga, tokiga, söta, roliga, busiga, perfekta pojke! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elle

Så söt liten kille!



Titta gärna in till mej. Jag har en nystartad barnmode blogg. /Elle

2011-03-10 @ 17:32:11
URL: http://www.kviddevitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0