tummetott och plugg

Dagen började med Tummetott på biblioteket för mig och Noel. Sen kom mormor och hämtade Noel så jag fick ro och kunde sitta och plugga en stund, phu. Ända tills nu har kursen jag läser gått jättebra, men nu ska den avslutas med en monsteruppsats och jag känner mig verkligen inte inspirerad till att skriva en uppsats just nu. Men jag SKA fixa det, jag vill ha mina 30 extra högskolepoäng i mitt CV och är stolt över att jag har orkat sitta och plugga vissa kvällar under mammaledigheten. Så nu det är bara och göra det. Har i alla fall kommit så långt att jag har ett syfte med uppsatsen klart för mig och har börjat söka artiklar. Så snart är det bara och börja skriva med!

Imorgon är jag och Noel "frallansvariga" på babyrytmiken så då gäller det att inte försova sig ;) I övrigt är dagen oplanerad så vi får se vad vi mer hittar på. Är shoppingsugen men sparar pengar tills vi ska flytta, men kanske kan shoppa nått litet, liiitet? Bara så köpbegäret släpper lite ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Engblom

Vad duktig du är som har pluggat nu när du varit mammaledig, vad har du läst för kurs? Grattis till husköpet :)

2011-03-22 @ 10:04:46
Postat av: Ciis

Vad kul att du är här inne och smyger :) Har läst specialicerad infektionssjukvård, ska vara på in fektion nu i sommar... Hur är det med dig? Var jobbar du någonstans? :)

2011-03-22 @ 19:03:57
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: Anna Engblom

Haha, det händer ibland att jag smyger runt lite här och där :) Åhh vad kul med infektion! jag hade min sista dag igår på kirurgen, avslutade med att stickskada mig. Så jag hade lite kontakt med infektion igår ;) Jag har semester nu sedan ska jag sommarjobba i kommunen, funderar på att läsa en distanskurs samtidigt men vet inte riktigt hur man söker. Ha det så skönt i vårsolen



2011-04-04 @ 13:28:52
Postat av: Ciis

Åh, infektion tycker jag låter som en bra idé :) På studera.nu finns en superbra sökfunktion där man kan kryssa i bara distankurser, finns massa o välja på så kika där. Jag har sökt lite till hösten med om det skulle bli dåligt med jobb :) Ha det så bra så ses vi!

2011-04-04 @ 14:32:48
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0