hur många lingon finns det i världen

Ursäkta bloggtorkan här inne.

Det bästa, underbaraste, mysigaste som hänt sedan jag skrev sist är Noel har börjat jollra väldigt snackigt, supergulligt är det! Han har även fått fram ett "mamma" några gånger, älskade barn som lyckas få sin mamma till lyckotårar gång på gång... Krypandet där emot har han ännu inte kommit underfund med så jag börjar starkt misstänka att han kommer hoppa äver den lilla detaljen, han tycker det är mycket roligare att gåträna än och ligga på mage som han aldrig riktigt gillat. Han hasar sig en liten bit baklänges på sin höjd, och sen blir han missnöjd och vill inte ligga så mer och that's it. Vi hoppas på ett par första steg snart istället :) Två små nya bissingar har med tittat ut så nu har han hela fyra små tänder, två nere och två uppe. Charmigt om inte annat ;)

Micke har vatt ledig idag efter att ha jobbat på som bara den de senaste veckorna inklusive helgerna, så det har vatt skönt att vara hela familjen. Vi har hunnit med en förmiddagspromenad i solskenet, bankmöte, köpt en vagn o handlat. Sålde vår Teutonia i veckan för att vi ville ha nått smidigare och lättare men som ändå tar sig fram nu när vi ska bli lantisar, så det blev tillslut en Emmaljunga scooter som vi ska hämta på fredag :) O när man tillslut lyckats bestämma vilken vagn man ska ha, ska man uppe på det bestämma färg också som som vanligt fick sluta med en kompromiss eftersom jag och min kära sambo aldrig tycker lika om någonting, lila blev det. Den va snygg, men inte den alldra snyggaste enligt mig men det blir nog bra ;) Sen hur vi ska lyckas komma överrens om tapeter i huset är en annan femma :P

Ikväll blir det bio för mig och mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0